Gamat Plus Asli



Keisimewaan Gamat Plus :

  • Fungsi utama: MERAWAT
  • Melegakan batuk & sakit kerongkong
  • Merawat asma serta membuang kahak
  • Melegakan tekanan & keletihan
  • Menghilangkan panas dalam badan (baik untuk kurangkan demam)
  • Seratus peratus gamat dan herba2 asli
  • Tidak mempunyai dadah/bahan kimia (tidak menyebabkan mengantuk)
  • Sesuai untuk semua peringkat umur (kanak2 berumur 2 tahun ke atas, ini kerana persediaan herba ini mengandungi madu. Atas nasihat dan pandangan pakar pemakanan untuk mengelakkan kanak2 daripada mendapat alahan, madu hanya sesuai selepas berusia 2 tahun dan ke atas)

Siapa yang patut ambil Gamat Plus:
  • Batuk dan selsema
  • Lelah (athma)
  • Sakit kerongkong
  • Migrain
  • Gastrik
  • Radang paru-paru (paru-paru berair)
  • Perokok (buang kahak)
  • Tidur berdengkur
Cara Pengambilan:
Orang dewasa : 1 sudu besar (10ml), 3 kali sehari
Kanak-kanak : 1 sudu kecil (5ml), 3 kali sehari

Ini adalah persediaan tradisional. Simpan di tempat yang sejuk dan kering. Jauhkan daripada kanak-kanak. Jika penyakit berlarutan, sila jumpa doktor.
Hayat simpanan: 3 tahun dari tarikh dikilang.
Goncang sebelum diminum.

Bahan Campuran Utama:
Gamat, Madu Lebah Asli, Folium Eriobotryae Japonica, Bulbus Fritillariae Verticillata
Tidak mengandungi perisa, pengawet atau pewarna tiruan

Kandungan Sekotak: 150 ml

Pengalaman saya

Sekiranya anda mengalami masalah batuk yang berterusan, telah mencuba berbagai2 jenis ubat batuk daripada klinik/hospital tetapi masih lagi tidak sembuh, saya syorkan ambil sirap Gamat Plus ini.

Pengalaman saya sendiri serta yang telah mencuba, alhamdulillah berkesan. Anak saudara saya yang berumur 18 tahun telah hampir sebulan batuk-batuk. Ubat batuk daripada klinik dah berbotol2 dia telan tapi tidak menunjukkan sebarang kesan. Akhirnya semasa saya balik ke kampung semasa cuti sekolah baru2 ini, saya telah memberi dia mencuba Gamat Plus. Selepas 2 hari mencuba alhamdulillah batuknya terus hilang.

Sekiranya anda ingin dapatkan sirap Gamat Plus ini, jangan rasa was-was sebab saya sendiri sentiasa pergi melawat ke kilang Lenfa International yang terletak di Sungai Buloh. Saya yakin dengan produk keluaran Lenfa kerana kualiti kerja yang ditunjukkan dan yang paling penting ialah keberkesanan produk tersebut disamping harga yang berpatutan. Lagipun Gamat Plus ini telah mendapat kelulusan MAL Kementerian Kesihatan Malaysia serta disahkan HALAL oleh JAKIM.

Yang ikhlas
haniff


Klik di sini untuk membeli

...

Dapatkannya SEKARANG!!!

Klik di sini untuk membeli